حکمت اول (The First Wisdom)

حکمت اول چیه؟! تو اصلا کی هستی که بخوای حکمت رو تعریف بکنی؟! آره، با تو ام نویسنده وبلاگ حکمت اول!

حکمت اول چیه؟! تو اصلا کی هستی که بخوای حکمت رو تعریف بکنی؟! آره، با تو ام نویسنده وبلاگ حکمت اول!

حکمت اول (The First Wisdom)

اگه حوصلشو نداری بیخیالش شو ... وبلاگو نمیگم

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پربیننده ترین مطالب
پیوندهای روزانه

رهسپار

صدای منظم تق و توق سنگ ریزه ها

زیر فشار قدم ها و گام ها

...

آری رهسپارم

...

رهسپارم به شکست برگ خشکیده

رهسپارم به هوای استنشاق

رهسپارم به آن جا که مرا صدا زند

...

...

و چه با خود دارم؟

...

توشه ام تکه ای نان است

دگر

جرعه ای آب

و به پشتم چادری بر بار

که به جایش هر کجا برپا

و چه با خود دارم؟

نفسی سخت و جدید

که به هر گام و قدم

روح دگر می یابد

...

قله ای نطق و عمیق

که به هر پست و خمی

آتشی گرداند

من به هر منزلی از راه

سلامی دارم

...

آری رهسپارم

و در این راه

چنین کوله ای پر پشت

 به پشت

همراه آرم

...

رهسپارم

...

مقصدی می بینم

که هیچ است جز این چاه افق



مقصدی می بینم

که در این راه

کنارم بوده است

مقصدی در دستم

زیر پایم به کنارم

همه اش در جهتم

همراه است

...

آری رهسپارم

تا بدان جا که بیفتم به زمین

خیز خیزان

نفسی چاق کنم

لبریزان

به قدح راه کنم

تا بدان جا که دگر

دم نزنم

لب و لب

ضربه ای برهم نزنم

...

آری

...

تا بدان جا می رود مقصد من

...

آری

رهسپارم

  • Reality Dreamer

راه

رهسپار

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی