حکمت اول (The First Wisdom)

حکمت اول چیه؟! تو اصلا کی هستی که بخوای حکمت رو تعریف بکنی؟! آره، با تو ام نویسنده وبلاگ حکمت اول!

حکمت اول چیه؟! تو اصلا کی هستی که بخوای حکمت رو تعریف بکنی؟! آره، با تو ام نویسنده وبلاگ حکمت اول!

حکمت اول (The First Wisdom)

اگه حوصلشو نداری بیخیالش شو ... وبلاگو نمیگم

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پربیننده ترین مطالب
پیوندهای روزانه

پرواز

من شعر پرواز را از آسمان می شنوم

و بی زمینی پرواز را از پرنده

 


کشتزار نگاهت

شالیزاری شده است


خواستگاه افق هایت

خاکی شده است


گمان های سرابت

ایده آلی شده است


چراغ های راهت

دیجیتالی شده است


صدای ناله هایت

زیرزمینی شده است


پر بال هایت

بندبندی شده است

 


و من

برای تو از پرواز می گویم


من از

بال هایی همیشه همراه می گویم


من

برای تو از کارگاهی آسمانی سخن می گویم


من از

علمی غیر علمی می گویم


من از

بیابانی بی سراب می گویم


من از

آب و ابر می گویم


من از

فریاد خوشحالی می گویم

 


کتاب هایت را بردار

دیگر وقت گفتن نیست

هر چند چاره ای جز گفتن نیست

 

تفاوت هایت را بردار

دیگر وقت ماندن در مانند بودن نیست

بردار این ها را

بردار دیگر

بردار این دو بالت را

که پرواز گفتنی نیست


  • Reality Dreamer

پرواز

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی