حکمت اول (The First Wisdom)

حکمت اول چیه؟! تو اصلا کی هستی که بخوای حکمت رو تعریف بکنی؟! آره، با تو ام نویسنده وبلاگ حکمت اول!

حکمت اول چیه؟! تو اصلا کی هستی که بخوای حکمت رو تعریف بکنی؟! آره، با تو ام نویسنده وبلاگ حکمت اول!

حکمت اول (The First Wisdom)

اگه حوصلشو نداری بیخیالش شو ... وبلاگو نمیگم

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پربیننده ترین مطالب
پیوندهای روزانه

بیداری صبحگاهی

نسیم خنک صبحگاهی

لطافتش را با ما تقسیم می کند

و خورشید به راستی طلوع نمی کند

خورشید

بی تفاوت به ما

روشنایی را می تاباند

 

و صبح صبح صبح

به راستی صبح

غیر از این است

که رویمان را

به سوی خورشید

می گردانیم؟!

 

آری

طلوع

صبح را معنا می کند



...

و من در خواب عمیق

آن چنان رویا را چسبیدم

که دگر هوش نماند

 

خواب من خواب نبود

دنیا بود

همه کس با همه جا

برپا بود

دیگر آن خواب نبود

 

در دنیایم

من به یک دوست

سفارش دادم

سیلی خواب گشایی زندم

و چنان ضربی زد

که اگر خواب بدم

پر زندم

 

این چنین اطمینان

به سراغم آمد

...

من نیافتم رویا را

تا زمانی که به شب رویاییم

نظری گرداندم

تا زمانی که غروب رویا را

چون غروب رویا

تماشا کردم


 

آری

این چنین

صبحدم

دمسازی من را

همدم شد

  • Reality Dreamer

روشنایی

صبح

نظرات  (۱)

سلامی دوباره 
سایتتون عالیییییییییییییییییییییه
پاسخ:
خیلی ممنون
نظر لطفتونه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی