حکمت اول (The First Wisdom)

حکمت اول چیه؟! تو اصلا کی هستی که بخوای حکمت رو تعریف بکنی؟! آره، با تو ام نویسنده وبلاگ حکمت اول!

حکمت اول چیه؟! تو اصلا کی هستی که بخوای حکمت رو تعریف بکنی؟! آره، با تو ام نویسنده وبلاگ حکمت اول!

حکمت اول (The First Wisdom)

اگه حوصلشو نداری بیخیالش شو ... وبلاگو نمیگم

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پربیننده ترین مطالب
پیوندهای روزانه

بهترین معرفت

در گردابِ صورت های فلکی

دریاچه ها و چشمه ها

به کمکم آمدند

و زلالیِ آب

موضوعیت آغازیان را

برایم موجود کرد؛

...

و چها کرد به من!

کار او در من و با من

به سراغم آمد


 

کار او با «چه کسی؟» معنا شد

و دگر در خم جنس رعنا شد


کار او ساخت یک شاخص بود

که به یک رای شباهت می کرد

و به یک سو صرافت می کرد

بل به یک سان وساطت می کرد


او در جواب خالدین دندان شکست

او در سرای جامدین روحان برست

 

او در این راه ره خود می رفت

و من شیفته را «خود» می کرد

 

من از او «من بشرٌ؟» پرسیدم

او به من عالمِ آدم بخشید

 

«من کجایم؟» پاسخی مستور داشت

او به من فطرت من دستور ساخت

...

آری آب

آغازیت را بر من معلوم کرد

و من آستینم را

برای پایان

بالا می زنم

  • Reality Dreamer

انتخاب

معرفت

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی