حکمت اول (The First Wisdom)

حکمت اول چیه؟! تو اصلا کی هستی که بخوای حکمت رو تعریف بکنی؟! آره، با تو ام نویسنده وبلاگ حکمت اول!

حکمت اول چیه؟! تو اصلا کی هستی که بخوای حکمت رو تعریف بکنی؟! آره، با تو ام نویسنده وبلاگ حکمت اول!

حکمت اول (The First Wisdom)

اگه حوصلشو نداری بیخیالش شو ... وبلاگو نمیگم

دنبال کنندگان ۳ نفر
این وبلاگ را دنبال کنید
پربیننده ترین مطالب
پیوندهای روزانه

من عاشق تو ام

من عاشق تو ام

تویی که به من نشانی خانه ی خرابات دل را دادی


من عاشق تو ام

تویی که رازهای درونت را فقط در درونت جای می دهی



من عاشق تو ام

تویی که سرسبزی درخت را به درخت هدیه دادی


من عاشق تو ام

تویی که صدای پرندگان را به مردمک حلزونی تصویر کردی



من عاشق تو ام

تویی که نور را دردی برای چشم و مرهمی برای اندیشه تاباندی


من عاشق تو ام

تویی که طلوعت را همزمان غروبت می توان دید



من عاشق تو ام

تویی که به من آموختی، عشق، حتی نسبت به تو نیز حرام است


آری من این چنین عاشق تو شده ام
  • Reality Dreamer

love

عشق

نظرات  (۱)

تمام وعده ها و نویدهای دنیا فریبی بیش نیست و بهترین دستور زندگی این است که اعتماد به نفس داشته باشی و در پرتو سعی و تلاش خود به مقامی برسی.
پاسخ:
"راز های درون" در "درون"، "سبزی درخت" در "درخت"، "صدا" در "مردمک حلزون=گوش"، و ...
...
به نظر میاد هرچیزی سرجای خودش باشه. من عاشق "تو" ام. "تو"کیه؟ "تو" چیه؟
...
حتی وقتی به نظر میاد "غروب" خورشید را از سرجایش در آورده اما در جایی دیگر موجب "طلوع" شده
...
(ممنون که نظر میدین، نظر دادن، به نویسنده این قوت قلب رو میده که یکی "واقعا" سعی داره مطالبش رو بفهمه)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی